Вкрадено у одеситів Загроза державності

Міністерство оборони України не знає про наміри Одеської міської ради дозволити офшорному (російському?) бізнесу здійснити будівництво впритул до місця базування суден ВМФ та Держприкордонслужби?

17 січня 2008 року ТОВ «Антарктика-Порт» набуває право власності на будівлю загальною площею 2704 кв.м, яка розташована на земельній ділянці площею 0,4249 га за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 24.

Право власності на будівлю

Рішенням Одеської міської ради від 14.04.2010 №5854-V ТОВ «Антарктика-Порт» отримує земельні ділянки площею 0,3958 га та 0,0286 га в довгострокову оренду терміном на 10 років за
адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 24, для експлуатації адміністративно-складських приміщень.

Рішення про оренду ділянки

В цей період ТОВ «Антарктика-Порт» майже не веде господарську діяльність за цією адресою (за виключенням здаванням в оренду приміщення для автомагазину) і будівля стає вкрай занедбаною.

Будівля по вул. Приморській, 24

Проте, товариство зацікавлено в земельній ділянці і подає заяву в Одеську міську раду щодо її викупу.

19.02.2013 міськрада своїм рішенням №2837-VI надає дозвіл на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,3958 га, за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 24, що знаходиться в оренді ТОВ «Антарктика-Порт», для експлуатації та обслуговування адміністративно-складських приміщень.

Надання дозволу на грошову оцінку землі (передує процедурі продажу землі)

Вже 18.07.2013 Одеська міська рада приймає рішення № 3689-VI про передачу у власність шляхом продажу ТОВ «Антарктика-Порт» земельної ділянки (кадастровий номер 5110137500:06:008:0147) вартістю 2 381,0 млн.грн.

Передача у власність земельної ділянки по вул. Приморській, 24

Право власності на земельну ділянку було зареєстровано 25.03.2014.
Тобто ТОВ «Антарктика-Порт» стало майже добросовісним набувачем права власності на земельну ділянку. В цьому цікавого нічого немає, проте, далі стає цікавіше.

Відомості про земельну ділянку з кадастру
Земельна ділянка на Кадастровій карті України

24.12.2014 Одеська міська рада приймає рішення №6012-VI про розробку детального плану території в межах Військового узвозу, вул. Приморської, пров. Андросівського та Одеського морського торговельного порту, куди входить і вищевказана земельна ділянка. Замовником розробки містобудівної документації стає управління архітектури та містобудування Одеської міської ради, а фінансування робіт з розробки здійснюється за рахунок комунального підприємства «Міське капітальне будівництво». Майже через півтора роки детальний план був розроблений проектувальником – комунальним підприємством «Одесапроект» та винесений на громадські слухання, що проходили 6-18 квітня 2016 року. В останній день громадських слухань пройшло втаємничене засідання містобудівної ради, де цей ДПТ був погоджений.

Рішення міської ради про розробку ДПТ
Оголошення про громадські слухання по ДПТ

Втаємничене – тому що оголошення про його проведення було опубліковане через 40 хвилин після початку засідання, таким чином ні ЗМІ, ні громадськість на раду не потрапили.

Оголошення про засідання містобудівної ради, де розглядався ДПТ

Вже через 9 днів, 27 квітня 2016 року Одеська міська рада затверджує цей ДПТ рішенням №595-VIІ. По традиції, в оприлюдненому тексті рішення відсутній власне сам проект, у зв’язку з чим для аналізу будемо використовувати ті варіанти, що були оприлюдненні в повідомленнях про громадські слухання та розгляд містобудівною радою.

Рішення про затвердження ДПТ

Отже, що насправді криється за красивими картинками, які показували на втаємниченій містобудівній раді.

По-перше, між оприлюдненим проектним планом і пояснювальною запискою ДПТ є різниця, суттєва різниця в кількості поверхів будинків, що планують побудувати на межі з Одеським морським торговельним портом. Так, в проектному плані фігурують 6-поверхові будинки, в пояснювальній записці – 8-поверхові (стор.31).

По-друге, в першу чергу буде проводитись будівництво 3-8 поверхового будинку на земельній ділянці по вул. Приморській, 24, на тій самій земельній ділянці, що перебуває у приватній власності ТОВ «Антарктика-Порт» та знаходиться буквально на межі військовою частиною морської охорони і на відстані 100 метрів від Каботажної гавані порту, де базуються судна Військово-Морських Сил Збройних Сил України та Державної прикордонної служби.

Відстань між межею ділянки та Каботажною гаванню не перевищує 100 м

По-третє, незважаючи на те, що частина території ДПТ перебуває в межах санітарно-захисних зон підприємств порту та військових частин, вказаний детальний план території не узгоджували
ні з самим Одеським морським торговельним портом, ні з Адміністрацією морських портів України, ні з Одеським загоном морської охорони, ні з Державною прикордонною службою, ні, тим більш, з Міністерством оборони України.

На останок. Найбільш цікавим в цій історії є власник земельної ділянки, що розташована в 100 метрах від бази ВМС – ТОВ «Антарктика-Порт», яке з моменту заснування і дотепер зареєстровано за адресою: Одеська область, м. Іллічівськ 5, Іллічівський морський рибний порт.

Керівником і одним із співзасновників (міноритарним, дуже-дуже міноритарним) є Геннадій Кравченко, син Валерія Кравченка, вбитого в 2002 році директора АРК «Антарктика». Подейкують, що саме після вбивства Кравченка, Іллічівський морський рибний порт став активом дніпропетровського олігарха. Більш того, Геннадій Кравченко, який тепер мешкає у м. Вінниця, є меценатом окремих місцевих вінницьких депутатів від «Самопомочі» та нещодавно намагався здійснити рейдерське зхоплення місцевого осередку саме в інтересах того же дніпропетровського олігарха, http://nk.org.ua/ukraina/vohrimenko-raspad-samopomoschi-39645.

Інший співзасновник та єдиний кінцевий бенефіціар ТОВ «Антарктика-Порт» – карибський офшор ТОВ «Фендора Трейд Лімітед», зареєстрований за адресою: Траст Хаус, 112 вул. Бонаді, Кінгстаун Сент Вінсент, Сент-Вінсент і Ґренадіни (Trust House, 112 Bonadie Street, Kingstown, St. Vincent, Saint Vincent and the Grenadines). Про цей офшор майже нічого невідомо, крім того, що адреса його реєстрації тричі фігурує у базі даних викритих офшорів, в т.ч. по відомому «Panama Papers»: https://offshoreleaks.icij.org/nodes/239855, https://offshoreleaks.icij.org/nodes/239856, https://offshoreleaks.icij.org/nodes/14081812.

Зокрема, за цією адресою реєструвався співзасновник трастів, що входять в фінансову імперію Ротшильда, а серед українських суб’єктів господарювання засновника за цією адресою має Побужський феронікелевий комбінат, який відносять до активів Ігоря Бірштейна, представника московського клану КДБ.

Незважаючи на утаємниченість кінцевого бенефіціара, в соціальних мережах подейкують, що реальним власником ТОВ «Антарктика-порт» є Олександр Ангерт, який має стійкі ділові стосунки з Ігорем Коломойським, і не тільки з ним, але з російськими бізнесменами такої ж сумнівної репутації. Олександр Ангерт фігурує у звітах італійської поліції щодо причетності до української мафії. У ціх же документах фігурує також Генадій Труханов.

Зважаючи на все вище вказане, стає вкрай сумнівним доцільність висотного будівництва в безпосередній близькості від місця дислокації Військово-морських сил України, яке стає ледь не єдиним, пристосованим для військових кораблів після окупації Криму.

Більш того, що Міністерство оборони України не знає про наміри Одеської міської ради здійснити будівництво впритул до військової частини, а також по вул. Приморській, 27 – на місці державного оборонного підприємства «Укрспецконверсія», що здійснює діяльність у сфері супутникового електрозв’язку.

Та чи не знає? Наразі, такі питання є привідом для окремого розслідування.

Отже, далі буде…

 

Григорий Козьма